Jean Paul Gaultier ontwerpt nieuwe Cola Light blikjes

© *

Voortaan kan de bekende modeontwerper zijn designtalent ook botvieren op blikjes Coca Cola light, kwestie van iedereen in stijl te laten genieten van de frisdrank.

lnz

Coca-Cola Light stelde Jean Paul Gaultier als Creative Director aan. Naast het design van de blikjes zal de ontwerper ook online content, retailconcepten en reclamecampagnes voor heel Europa mee bedenken.

Jean Paul Gaultier is alvast enthousiast over zijn nieuwe functie: "Het merk vroeg mij om het vrolijke karakter ervan te onderzoeken en de fles te stylen. Ik wil mensen de prints en kenmerken waarvan ik zo hou laten zien. De flessen hebben de vorm van een vrouwenlichaam, dus het was erg leuk om ze 'aan te kleden'. Het logo van Coca-Cola Light is zo mooi dat ik er omheen wilde ontwerpen. Als finishing touch heb ik de fles voorzien van mijn logo, alsof ik er voorzichtig een stempel op heb gedrukt – daardoor krijgt het iets speciaals en wil je het aanraken"

De 'limited edition'-collectie flesjes ligt vanaf april in de winkel.

Aangeboden door onze partners

Lees ook