VIDEO. De digitale grunge van Proenza Schouler
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Het ontwerpersduo achter het Amerikaanse label Proenza Schouler mag dan wel steevast vanuit een boerderijtje nabij New York werken, met het digitale tijdperk zijn ze helemaal mee. Om hun gloednieuwe website en zomercampagne voor 2013 voor te stellen, lanceert het modehuis een kleurrijke campagnevideo met de medewerking van digitale kunstenaar Eddie the Wheel. David Swims regisseerde, de soundtrack is van Grass Giraffes en modellen Julia Nobis en Irina Nikolaeva kaapten de grungy hoofdrol weg.
idl
Beste van Plus
Lees ook
Op zoek naar ondergoed voor je grote dag? Love Stories maakt unieke setjes van gerecycleerde trouwjurken
Eh-oh, Britse ontwerper en favoriet van de sterren lanceert Teletubbies-collectie
“CAMILLE brainstormt mee, en past alles zelf”: de Limburgse vrouwen achter haar tweede collectie
Niet langer verboden: lachen op de catwalk
Video
Hoofdpunten
Acht personen opgepakt: moslimextremisten hadden vergevorderde plannen voor terreuraanslag
Mohamed ‘De Schedel’ Azzaoui maand na ontvoering aan tankstation vrijgelaten door kidnappers
Nieuw overleg bij Delhaize levert weer niks op, bedrijf vraagt sociaal bemiddelaar: zal die conflict wel kunnen ontmijnen?
18 Duitse, 3 Portugese en 14 Britse tanks aangekomen in Oekraïne
Kapot ruimteschip keert zonder bemanning terug van ISS naar aarde: astronauten moeten zes maanden langer in de ruimte blijven
Als negenjarige bedrijven bezitten? Kim Kardashian registreert handelsmerken voor haar kinderen
Koppel brengt te veel cupcakes mee naar restaurant voor gender reveal, maar vindt slimme oplossing: “De energie was onbeschrijfelijk”
Koe achternagezeten na ontsnapping uit slachthuis: “Ze was erg strijdlustig”
Nederlandse spermadonor moet voor rechter verschijnen omdat hij wereldwijd 550 kinderen kreeg