In deze lingeriecampagne is geen beha te zien (en dat is exact de bedoeling)

Intimissimi

Het Italiaanse lingeriemerk Intimissimi heeft zopas zijn nieuwste campagne gelanceerd. Die kreeg de naam ‘Empowered Women’ mee en toont geen beha of onderbroek, wel twee beroemde vrouwen in zijden ensembles. Met dit statement wil het merk benadrukken dat innerlijke kracht en persoonlijkheid de schoonheid van de vrouw meer bepaalt dan hun uiterlijk.

In de campagnes voor televisie en internet staan twee beroemde vrouwen centraal: het Braziliaanse topmodel, zakenvrouw en moeder Gisèle Bündchen en de Italiaanse modeblogster Chiara Ferragni. Deze dames hebben volgens het merk één ding gemeen, namelijk het feit dat ze hun stempel hebben gedrukt op de modewereld door hun sterke persoonlijkheid, unieke stijl en creatieve ideeën.

In deze lingeriecampagne is geen beha te zien (en dat is exact de bedoeling)
Foto: Intimissimi

Intimissimi wil met deze nieuwe reclame ingaan tegen het objectiveren van vrouwen en bewijzen dat de uiterlijke schoonheid van dames slechts het resultaat zijn van hun innerlijke kracht en persoonlijkheid. Deze eigenschappen zijn net zoals lingerie duidelijk aanwezig, maar niet zichtbaar.

In deze lingeriecampagne is geen beha te zien (en dat is exact de bedoeling)
Foto: Intimissimi

De onzichtbare beha’s in deze campagne zijn nieuwkomers in de collectie van het label. Het gaat om de kanten Eleonora-modellen, beschikbaar in verschillende kleuren en met verschillende accenten zoals lintjes en geborduurde bloemen op de bandjes.

In deze lingeriecampagne is geen beha te zien (en dat is exact de bedoeling)
Foto: Intimissimi
Door vwh