De collectie is zowel voor mannen als vrouwen en bestaat uit veertien kledingstukken en drie paar kousen met grafische prints. Die zijn kenmerkend voor het label dat in 2009 door Paul Van Haver zelf, zijn vrouw Coralie Barbier en zijn broer Luc Junior Tam werd opgericht. Voor een T-shirt uit de lijn betaal je 85 euro, een polo kost 169 euro en de prijs van een bomberjasje bedraagt 275 euro.

Maar Stromae heeft nog meer in petto voor zijn fans. Eerder deze maand stelde hij ‘Capsule 5’ voor in een zogenaamde ‘Mosaert Fabrique’, een installatie die werd ondergebracht in modewarenhuis Le Bon Marché in de Franse hoofdstad. De collectie met kleurrijke prints en art deco-accenten is de eerste in de geschiedenis van het merk die wordt aangevuld met interieurspullen zoals behang, servies en kussens. Het industriële decor van de modeshow staat nog overeind tot en met 13 mei voor fans die een kijkje willen gaan nemen en hun favoriete stuk willen kopen.
Tout de suite dans #19hLD l’entretien de @Stromae par @LaurentDelahous sur @France2tv !
— 19h Le Dimanche (@19hLD) 8 april 2018
Bonus : un extrait EXCLUSIF du nouveau single de #Stromae (label #Mosaert). pic.twitter.com/n90uyyZaIe
