Cardi B is het nieuwe gezicht van Reebok

© Isopix
Na Gigi Hadid en Gal Gadot heeft ook Cardi B de rangen van Reebok vervoegd. De 26-jarige Amerikaanse rapper deelde dat nieuws zelf mee op Instagram. In het verleden werkte het sportmerk al vaker samen met grootheden uit de hiphopwereld.
Cardi B maakt voortaan deel uit van de Reebokfamilie. Hoewel verdere details over de samenwerking nog moeten worden bekendgemaakt, is wel al duidelijk geworden dat de rapper de Aztrek-sneaker zal helpen promoten. In een officieel statement heeft Reebok laten weten dat het voor Cardi B heeft gekozen omdat ze een artiest is "die nooit nalaat conventies te trotseren, zowel persoonlijk als met haar muziek".
Reebok heeft een lange geschiedenis van samenwerkingen met hiphopartiesten. Onder meer Jay-Z, Missy Elliott, Eve, Pharrell Williams, Future en Queen Latifah hadden in het verleden partnerships met het van oorsprong Britse sportmerk. Zo beschikten Jay-Z en Pharrell zelfs over hun eigen schoenlijn. Manager Todd Krinsky liet in een interview met WWD weten dat het merk nu focust op sterren die hun al bestaande producten promoten.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Lees ook
Video
Meer Lifestyle
BEDPRAAT. “Hij trok liefdevol mijn rok naar beneden, deed mijn slipje uit en wreef over mijn schaamhaar”
Royal affairs. De "seksverslaafde" ex-koning wiens affaire aan het licht kwam door een ongeval op safari
Een mastodont van een bar, een badhuis en natuurelementen. Binnenkijken in de villa van Gwyneth Paltrow
Sterrenchef Danny Horseele proeft 10 keer steak au poivre aan de kust: “De beste pepersaus van de hele kustlijn”
Vijf tips die ervoor zorgen dat enkele huishoudelijke klusjes overbodig worden