Dit artikel is exclusief voor jou als abonnee

Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Lees gratis verder >

Colruyt bant prijsetiketten: 90.000 kilo papier minder en een biepje als je je favoriete choco passeert

  • Colruyt bant prijsetiketten: 90.000 kilo papier minder en een biepje als je je favoriete choco passeert
    Tegen eind dit jaar zouden alle 240 vestigingen uitgerust moeten zijn met e-etiketten. In de Colruyt van zottegem loopt al een proefproject.

Tegen eind dit jaar moeten alle winkels van Colruyt uitgerust zijn met e-etiketten. Etiketten die op afstand aan te passen zijn, een besparing van 90 ton papier, maar evengoed een digitale vooruitgang. “Het is een miljoeneninvestering, maar één die zeker nodig is”, zegt Christophe Dehandschutter, directeur Verkoop van Colruyt.

“Biiieep, je bent net de koffie op je boodschappenlijstje voorbijgelopen.” Zo zal de MyColruyt-app je binnenkort verwittigen. Want met een elektronisch etiket wil Colruyt een echte digitale evolutie inzetten ...