Ralph Lauren focust in campagnefilmpje op diversiteit binnen families
Het Amerikaanse modemerk Ralph Lauren heeft een nieuwe campagnevideo gedeeld waarin de focus enerzijds op de nieuwe lentecollectie ligt. Anderzijds vestigt het label de aandacht op de kracht van families - ook al zijn er soms verschillen. “Want familie, dat zijn mensen van wie je houdt”, luidt de overkoepelende boodschap van het hartverwarmende filmpje.
Het klassieke beeld van een familie - mama, papa en de kinderen - is al een tijdje voorbijgestreefd. Anno 2019 weten we dat er ook andere familieformules mogelijk zijn. Dat toont Ralph Lauren in de nieuwste video waarin inclusiviteit de hoofdrol krijgt.
“Familie is zoals thuiskomen. Het voelt als thuis, waar je ook bent”, zegt de vertelstem aan het begin van de video waarin familieleden van verschillende culturen, leeftijden en geaardheden aan bod komen.
Beste van Plus
Lees ook
Video
Hoofdpunten
Buschauffeur krijgt klappen: spontane staking bij De Lijn legt busvervoer in Limburg lam
Zes woningen en meerdere auto’s beschadigd na aanslag bij veroordeelde crimineel in Borgerhout
Dat hun kinderen er veel bijleren staat niet eens in de top 3: dit verwachten ouders van een middelbare school
Veel verkopen op Vinted? Dan gaan je gegevens naar de fiscus
Al meer dan een jaar verboden en toch nog geen enkele boete voor stookolieketels
Peuter in loopwagentje dreigt van trap te vallen, maar dat is buiten buurvrouw gerekend
Twee gevangenen ontsnappen met behulp van tandenborstel, maar laten zich betrappen in pannenkoekenrestaurant
Amerikaanse toerist verdwaalt in Florence en parkeert Ferrari midden op beroemd plein
Vrouw verdient duizenden euro’s met haar ‘onsexy’ OnlyFans-account: “Ik poets gewoon mijn tanden en maak mijn huis schoon”