Club Brugge stelt nieuw thuisshirt met drie strepen en nieuwe sponsor voor

Club Brugge heeft woensdag zijn nieuw home shirt voor het komende seizoen voorgesteld. “De thuistenue werd in modern, stoer jasje gestoken”, zegt de Belgische vice-kampioen. Unibet wordt de nieuwe shirtsponsor.

Het nieuwe home shirt bestaat uit 3 strepen, verwijzend naar het Stamnummer 3 van Club Brugge. “Blauw en Zwart zullen altijd de kleuren van het Brugse home shirt blijven.

In het design primeert eenvoud, maar wordt gebruik gemaakt van subtiele details om klasse aan het shirt toe te voegen. De blauwe belijning in de kraag, mouwen en kousen en de No Sweat/No Glory-opdruk in de kraag geven het shirt net dat tikkeltje extra. Onze spelers zullen trouwens in een ‘Slim fit’-versie van het shirt spelen”, zegt Club Brugge.

Vanaf dit seizoen kiest Club Brugge voor Unibet als shirtpartner. “We zijn zeer blij het grootste commerciële partnership uit de geschiedenis van Club Brugge te mogen aankondigen”, zegt CCO Bob Madou. “De keuze voor Unibet was er een die we bewust gemaakt hebben. Unibet, als onderdeel van de Kindred Group, is één van de grootste spelers op de markt, is volledig vergund via de kansspelcommissie, zijn een voorloper op het vlak van verantwoord spelen en hebben een duidelijke link met sport.”

Club Brugge stelt nieuw thuisshirt met drie strepen en nieuwe sponsor voor
Club Brugge stelt nieuw thuisshirt met drie strepen en nieuwe sponsor voor
Door Maarten Delvaux
  • Meer voetbal