Geurhinder door vergeten potje op het vuur in Mechelen

Foto: rr

Mechelen -

De brandweer is donderdagnamiddag uitgerukt naar een flat in de Karmelietenstraat in Mechelen. Daar was een rookmelder in werking getreden en namen andere bewoners ook een brandgeur waar.

Omdat er al heel snel een vermoeden was van een vergeten kookpot op het vuur, wachtte de brandweer tot er iemand met een sleutel kwam om de deur te openen.

Eenmaal binnen kregen de brandweerlui de bevestiging van hun vermoeden. Het potje werd van het vuur gehaald en de flat grondig verlucht. De schade beperkt zich tot wat geurhinder.

Niemand raakte gewond.

Door tdk