Dit artikel is exclusief voor jou als abonnee

Abonnee worden? Kies je leesformule

De clash der titanen: waarom Colruyt nu ook de strijd aangaat met Coca-Cola

Al 32 referenties van Coca-Cola & Co. “tijdelijk niet verkrijgbaar”

De clash der titanen: waarom Colruyt nu ook de strijd aangaat met Coca-Cola

De oorlog tussen Colruyt en Coca-Cola wordt stilaan zichtbaar in de winkelrekken.

De strijd met koffiebrander Douwe Egberts is nog niet gestreden, of Colruyt opent alweer een nieuw front: ’s lands grootste discounter gaat in de clinch met ’s werelds grootste frisdrankenproducent Coca-Cola. Inzet: lagere prijzen. Al is er meer aan de hand.

Christian Verschueren
Door te onderhandelen op het scherp van de snee waken supermarkten over de koopkracht van de consument

Wie de voorbije dagen bij Colruyt en zusterketens OKay en Spar ging winkelen, zal ze misschien gezien hebben: de kaartjes met “tijdelijk onbeschikbaar” in de rekken waar tot voor kort Minute Maid, Fuze ...