Abonnee worden? Kies je leesformule

Huis week onbewoonbaar na garagebrand

Huis week onbewoonbaar na garagebrand

Ook de splinternieuwe Peugeot van het koppel zat onder het roet. Foto: gsd

Waregem -

Een ouder koppel uit de Jutestraat moet een week bij familie logeren na een brand in zijn garage. Een defect aan een elektrische boiler zette de hele woning onder rook.

“Ik was zelf al gaan slapen, maar gelukkig was mijn vrouw nog wakker”, zegt J.D., de bewoner van het huis in de Jutestraat. “Plots hoorde ze lawaai. Toen ze keek in de garage hing die al vol rook. Vlammen ...

AANGERADEN