Binnenkort ook echt te koop: de sneaker van Maison Margiela en Reebok

© Reebok
De sneakers van Maison Margiela in samenwerking met Reebok waren al te zien tijdens de modeweek in Parijs, maar ze zullen nog deze maand effectief worden uitgebracht. Het gaat om een sportieve uitvoering van de iconische Tabi-laars.
De iconische hoefschoen van Maison Margiela werd voor het eerst geïntroduceerd in 1988 door toenmalig ontwerper Martin Margiela. Na het succes van de allereerste Tabi volgden er nog tal van variaties op zoals pumps, ballerina’s, muiltjes … Tijdens de modeweek in Parijs in februari was op de catwalk dan weer een sportvariant te zien in samenwerking met Reebok.
De typische gespleten teen van de Tabi werd toegepast op de Instapump Fury, een sneakermodel van Reebok uit 1994. Nu blijkt dat de collectie, die op 23 september wereldwijd zal worden gelanceerd via de website en in de winkels van Maison Margiela, uit acht ontwerpen bestaat. Prijzen starten vanaf 999,95 euro.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Lees ook
Video
Meer Lifestyle
Sterrenchef Danny Horseele proeft garnaalkroketten aan onze kust en deelt een 11 op 10 uit: “De lekkerste die ik ooit al at”
Hugo en Mia genieten bijna dagelijks van hun zelfgemaakte zwembad: “Vroeger gingen we op reis, nu is dit ons grootste genot”
Chocolatier Patrick Mertens proeft zure beertjes en merkt dat het bekendste merk het slechtste smaakt
BV Hotspot. Olga Leyers geniet van Rome en boer William lijkt van de markt
ROYALS. Prins Harry krijgt het aan de stok met de politie en koning Albert II zegt zijn jacht vaarwel