Abonnee worden? Kies je leesformule

Hoe is het met VTM 1, 2, 3, 4, een maand later? Grote make-over, beetje winst

Een maand na de ommezwaai: VTM-zenders laten voorzichtige groei optekenen

Hoe is het met VTM 1, 2, 3, 4, een maand later? Grote make-over, beetje winst

Foto: dpg

Net geen percentje extra marktaandeel. Dat is tot dusver de oogst die de VTM-zenders binnenrijven sinds de Grote Transformatie op 31 augustus. Een kruimel van de tv-koek, lijkt het, en het is bovendien onduidelijk of die in verhouding staat tot de investering. Toch goed nieuws: middenin een verwoede strijd om de kijker vindt het publiek zijn weg naar de nieuwe formules. Alleen VTM 2 leek op papier veelbelovender.

‘Familiezender’ wordt ‘familie van zenders’. Met dat credo verscheen VTM aan de startstreep van het nieuwe tv-seizoen. De grove borstel ging door de zusterzenders en Q2, Vitaya en Caz verdwenen van het ...

Meest recent