Rihanna loopt tegenwoordig rond met een nektapijtje
© Photo News
Ze had al lange lokken, een bob, ingevlochten haar en loopt vaak met pruiken rond, maar Rihanna’s nieuwste kapsel is er wel eentje die de hoofden echt doet draaien. In een aankondigingsfilmpje voor haar modeshow van Savage x Fenty is ze te zien met een nektapijtje of mullet.
In het aankondigingsfilmpje voor de modeshow van haar lingerielabel Savage x Fenty zien we Rihanna in de eerste seconden backstage rondlopen met een bomber jacket met haar naam op, een visnetpanty en terwijl ze haar gezicht naar de camera draait, zien we ook een uit de kluiten gewassen nektapijt opduiken. Vanaf 2 oktober kan die volledige uitzending worden bekeken op Amazon Prime. Of Rihanna net als vorig jaar het defilé zal openen, zal dan pas duidelijk worden.
Dat de superster kiest voor zo’n kapsel hoeft trouwens niet te verbazen. Het nektapijt was een paar maanden geleden nog alomtegenwoordig op de catwalk en heeft ondertussen ook zijn weg gevonden naar Hollywood. Onder meer Dries Van Noten stuurde in februari voor zijn nieuwste lentecollectie enkele modellen de catwalk op met stijlvol gestyled haar in de hals. En Miley Cyrus verscheen onlangs op sociale media ook met een dergelijk kapsel.
Lees ook
Entourage van Rihanna belooft grootse show op Super Bowl: “Dit zag je nog nooit”
Poplegendes, een vergeten acteur en die ene onverwoestbare band: de opvallendste comebacks van 2022
Rihanna toont zoontje na zeven maanden voor het eerst aan de wereld
Maakt Rihanna vrijdag muzikale comeback in nieuwe ‘Black panther’?
Video
Meer showbizz
The Starlings scoren dankzij Eurosong hun grootste hit ooit
‘Verliefd, verloofd, getrouwd’ start met een hoop misleiding en een romantisch aanzoek
Eerste kandidaat voor ‘De slimste mens ter wereld’ bekend: Erik Van Looy vraagt het live in ‘De ideale wereld’
Marthe van K3 deelt optisch bedrieglijke vakantiefoto: “Dat harig been is niet van mij”
Kapitein Piet verzwijgt dodelijk slachtoffer tijdens zeilwedstrijd in ‘Over de oceaan’: “Wil geen paniek zaaien”