Sponsors verkleinen hun budget en dus investeert The Weeknd zelf fors in eigen show op Super Bowl
The Weeknd. — © Belga
The Weeknd (30) steekt ruim 5,7 miljoen euro van zijn eigen vermogen in zijn Super Bowl-show. De Canadese rapper, die al zestig wekenin de Ultratop vertoeft met de superhit Blinding lights, investeert een fortuin in zijn optreden omdat hij enkel en alleen de show wil brengen die hij in gedachten heeft. Toegevingen doen is uit den boze.
Abel Makkonen Tesfaye, zoals de zanger echt heet, komt zelf met geld over de brug omdat hoofdsponsor Pepsi en andere sponsoren hun budgetten dit jaar verkleinen en minder geld uitgeven aan commercials rondom de Super Bowl. Aangezien elk jaar meer dan 100 miljoen Amerikanen kijken, wil The Weeknd toch tijdens de Super Bowl zijn muzikale visitekaartje afgeven. (tove)
Lees ook
Video
Meer showbizz
De weg uit het labyrint is gevonden: Minotaurus is nieuwe afvaller in ‘The masked singer’
Eerste fragment uit ‘Feuerwerk’ van Camille lekt online
Britney Spears draagt geen trouwring: zit er na 10 maanden al een haar in de boter bij huwelijk met Sam Asghari?
Zeldzaam beeld: Matt Damon poseert met vrouw en kinderen op rode loper
Zekerheid bij Minotaurus, verwarring bij Champignon: deze BV’s zitten volgens ons in de pakken van ‘The masked singer’