Sponsors verkleinen hun budget en dus investeert The Weeknd zelf fors in eigen show op Super Bowl

The Weeknd. ©  Belga

The Weeknd (30) steekt ruim 5,7 miljoen euro van zijn eigen vermogen in zijn Super Bowl-show. De Canadese rapper, die al zestig wekenin de Ultratop vertoeft met de superhit Blinding lights, investeert een fortuin in zijn optreden omdat hij enkel en alleen de show wil brengen die hij in gedachten heeft. Toegevingen doen is uit den boze.

LEES OOK. Ultratop bevestigt: The Weeknd en Regi zijn grootste hitmakers van 2020, en dat in een jaar met veel concurrentie

Abel Makkonen Tesfaye, zoals de zanger echt heet, komt zelf met geld over de brug omdat hoofdsponsor Pepsi en andere sponsoren hun budgetten dit jaar verkleinen en minder geld uitgeven aan commercials rondom de Super Bowl. Aangezien elk jaar meer dan 100 miljoen Amerikanen kijken, wil The Weeknd toch tijdens de Super Bowl zijn muzikale visitekaartje afgeven. (tove)

Aangeboden door onze partners

Lees ook