‘Big brother’ voor influencers: deze acht sluiten zich twee weken op om samen filmpjes te maken

 

Tijdens de paasvakantie sluiten acht Vlaamse influencers zich op in The social house om samen content te maken. Een soort Big brother waarbij smartphones niet verboden zijn, maar juist een belangrijke tool.

Imani Verstappen

In de Verenigde Staten was er al The hype house, waaraan ’s werelds bekendste TikTokkers Charli d’Amelio en Addison Rae meededen. Zij besloten om een villa te huren op Airbnb en samen content te maken. Voor het Vlaamse experiment sluiten acht Vlaamse influencers zich in opdracht van het videocontentbedrijf Wünderbaar op in The social house om samen filmpjes te maken en opdrachten uit te voeren. Tijdens de paasvakantie kan je hen elke dag volgen op het Youtube-kanaal van The social house.

De acht deelnemers werden al cryptisch aangekondigd met een filmpje op Youtube:

- Steffi Mercie (18), bekend van Tiktok (550.000 volgers)

Weetje: noemt zichzelf “superlomp”

 

- Jonathan Medart (20), bekend van Tiktok (411.000 volgers)

Weetje: weet niet hoe een wasmachine werkt

 

- Flo Windey (25), bekend van Studio Brussel, Flowjob (Youtube), Club Flo doc (VTM 2)

Weetje: is bang in het donker

 

- Elias Verwilt (20), bekend van Tiktok (433.000 volgers)

Weetje: haat boterhammen

 

- Sarah Bossuwé (28), bekend van Tiktok (547.000 volgers)

Weetje: lievelingseten is boterhammen met hespenworst

 

- Michael Amani (26), bekend als dj van Tomorrowland en Rock Werchter, en van Tiktok (58.000 volgers)

Weetje: kent geen Tiktok-dansjes

 

- Stien Edlund (19), bekend van Tiktok (3,6 miljoen volgers)

Weetje: allergisch voor muggenbeten

 

- Gerben Tuerlinckx (19), bekend van Tiktok (191.000 volgers)

Weetje: zit bij een grote boodschap met zijn voeten op de wc-bril

 

LEES OOK. Deze influencers tonen hoe hun leven er écht uitziet: “Zolang mensen in shock zijn van wat cellulitis, is dit nodig”

LEES OOK