Snackmerk Mora maakt collectie bij ZEB
© ZEB
Snackmerk Mora en kledingketen ZEB slaan de handen ineen en komen op de proppen met een gloednieuwe zomercollectie. De rode draad doorheen de vele T-shirts? Opvallende prints en hippe slagzinnen.
Een T-shirt met een afbeelding van een gefrituurde snack of liever met een ‘mmmmm’-printje van Mora? De nieuwe collectie van de Belgische kledingketen ZEB in samenwerking met snackproducent Mora lijkt wel gemaakt voor de zomerfestivals. Mag het wat dubbelzinniger zijn? Kies dan voor een shirt met het opschrift ‘snackra’, verwijzend naar de lichaamschakra’s. Verder zit er in de collectie ook een leuke referentie naar een wereldberoemd schilderij van een Belgische kunstenaar; ‘Ceci n’est pas un bitterbal’. Voor de liefhebbers: de slagzin is geïnspireerd op het schilderij La trahison des images – beter bekend als Ceci n’est pas une pipe – van René Magritte.
Voor de fans van het Europees kampioenschap voetbal brengt Mora x ZEB ook twee shirts uit met een knipoog naar het EK.
De collectie is vanaf eind mei te koop in alle ZEB-winkels en op de webshop. Voor een damesshirt betaal je gemiddeld 29,99 euro, voor de heren is dat 34,99 euro.
© ZEB
© ZEB
© ZEB
Inflatie en ook voedingsprijzen dalen, toch zal je er aan de kassa nauwelijks iets van merken
Amper 34, maar influencer An-Katrien koopt villa van 1,5 miljoen euro dankzij tv-programma
“Iedereen wist het en niemand heeft geholpen”: Ann groeide op in een gezin vol partnergeweld, maar niemand greep in
Energieleveranciers verlagen volop voorschotfacturen
Eerst woning huren om hem later met ‘korting’ te kopen: hoe interessant is ‘hamsterhuren’?