VRT toont per ongeluk ‘#LikeMe’-spotje voor avonturenkamp in Durbuy: “Zal niet meer gebeuren”

Nadat Durbuy zwaar werd getroffen door de waterramp, haalt de VRT het reclamespotje voor de -zoektocht in Durbuy van televisie. “Dit is niet het gepaste moment om het uit te zenden.”  

Nadat Durbuy zwaar werd getroffen door de waterramp, haalt de VRT het reclamespotje voor de -zoektocht in Durbuy van televisie. “Dit is niet het gepaste moment om het uit te zenden.”  ©  VRT

In het avonturenpark Adventure Valley in Durbuy kon je sinds het begin van de zomer terecht voor #LikeMe adventure, een parcours met verschillende activiteiten aangekleed in het thema van de populaire Ketnetreeks. Afgelopen weekend verbaasden verschillende kijkers zich echter over het feit dat het promofilmpje voor het parcours nog steeds op de zender te zien was, nadat Durbuy zwaar getroffen werd door de waterramp. “Het stadje heeft meer nodig deze dagen”, klonk het.

“Een terechte reactie”, klinkt het bij VRT-woordvoerder Hans Van Goethem. “Vorige week donderdag besloten we al om dat spotje van televisie te halen. Dit is niet het gepaste moment om het uit te zenden. Er moet echter iets fout gelopen zijn met de timing, waardoor het zondag toch op televisie is gekomen. Dat zal nu niet meer gebeuren.” (dewo)

LEES OOK