VROLIJKE VREKKEN. Hoe je alles uit de wettelijke garantie haalt: “Toen ik dat zei, moest Apple het wel gratis vervangen”

 

“Voor uw rechten moet ge vechten”, zei onzen bompa. En als er nu één recht is waarvoor je écht uit je pijp moet komen, is het wel garantie. Nochtans: in België heb je twee jaar garantie op elke aankoop. Zélfs op je huisdier. Maar als puntje bij paaltje komt, kunnen die verkopers en fabrikanten wel heel lastig doen. De Vrolijke Vrekken to the rescue dus. In deze aflevering geven we tips om helpdesks te verschalken, en je geld terug te krijgen. “Bij Bol.com herstelden ze dat kleine schakeltje zelfs niet. Ze stortten gewoon 109 euro terug.”

Kristof Bogaerts en Ewoud Huysmans

Luister via Spotify

Luister via Apple Podcasts

Luister via Google Podcasts

Heb je zelf een opmerking of ultieme geldtip?

Mail ze ons door via podcast@vrolijkevrekken.be en wie weet kom je volgende week aan bod in de uitzending. En vergeet ons zeker niet te volgen op Instagram!

Aangeboden door onze partners

Lees ook

Hoofdpunten