Festivalweide onveilig maken? Supermarktketen Aldi lanceert eigen exclusieve festivalcollectie, en zo kan je die winnen

 

 ©  Aldi

De Duitse supermarktketen Aldi zet in op de festivalzomer met een eigen festivalcollectie, die de naam Festivaldi meekreeg. De kledinglijn omvat onder meer hoedjes, hoodies en T-shirts met het bekende blauw-witte strepenpatroon.

Hanne Vandenweghe
 

 ©  Aldi

Van een wit omkeerbaar hoedje met het logo erop tot een joggingpak met blauw-witte strepen als ode aan de boodschappentas van de supermarktketen: de exclusieve kledinglijn van Aldi zit vol stuks waarmee je gezien wordt op de festivalweide. Maar voor je popelend gaat aanschuiven bij het dichtstbijzijnde filiaal: de collectie − een vervolg op de FestivALDIshirts uit 2019 waarop de logo’s van de populaire huismerken werden gedrukt − zal niet in de winkelrekken liggen.

Je kunt de items met een beetje geluk enkel winnen via de bijhorende festivalcampagne, die van start gaat op maandag zes juni. Vanaf dan gaat de keten op zoek naar de #Festivaldi-gezichten van deze zomer. Fans kunnen op die manier volledige outfits en accessoires winnen, maar ook tickets voor verschillende Belgische festivals waaronder Dour en de Lokerse feesten.

“Na twee jaar corona kijken jongeren uit naar een langverwachte en zorgeloze festivalzomer. Met onze collectie kunnen ze op een originele manier naar de festivalweide trekken”, aldus managing director marketing & communications Isabel Henderick. “Daarnaast willen we jongeren duidelijk maken dat onze winkels een slimme keuze zijn voor hun festivalboodschappen.”

LEES OOK:
 

 ©  Aldi

 

 ©  Aldi

 

 ©  Aldi

Aangeboden door onze partners

Lees ook