17 procent meer elektronische transacties tijdens Weekend van de Klant

 ©  BELGAONTHESPOT

Het Weekend van de Klant was een succes. Die conclusie trekken initiatiefnemers Comeos, UNIZO en UCM zondag uit het aantal elektronische transacties. Dat lag 17 procent hoger dan dezelfde zondag vorig jaar.

mtmBron: BELGA

Ruim 14.000 handelaars hadden zich dit jaar ingeschreven voor de zesde editie van het Weekend van de Klant, een initiatief waarbij handelaars hun klanten bedanken voor het vertrouwen door hen extra in de watten te leggen.

Het succes van deze editie blijkt volgens de organisatoren uit de cijfers van Worldline, die de elektronische transacties heeft geanalyseerd. Zondag waren dat er 17 procent meer dan bij de editie van vorig jaar op zondag. Gisteren waren er ruim vijf procent meer transacties.

“We zitten in een moeilijke periode maar het succes van Weekend van de Klant is alvast een hoopgevend signaal. De mensen vinden hun weg naar hun favoriete handelaars”, besluiten Comeos en UNIZO.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten