Moment van winkelen heeft straks impact op korting die je krijgt bij Albert Heijn: dynamisch afprijzen tegen voedselverspilling
Albert Heijn komt met nieuwe prijskaartjes die automatisch worden aangepast volgens een bepaald algoritme. Hoe korter de houdbaarheid, hoe hoger de korting. Tot wel 70 procent. — © Ernie Enkelaar
Nederland/Vlaanderen -
Producten die weldra vervallen aan een fikse korting verkopen. Supermarktketen Albert Heijn maakt dat met het concept ‘dynamisch afprijzen’ realiteit. “Een win-winsituatie voor iedereen.”
Cédric Pollenus
Beste van Plus
Lees ook
Albert Heijn-winkel controleert voortaan al wie langs zelfscankassa passeert, “maar dat heeft niets te maken met diefstal”
Albert Heijn opent 74ste Belgische supermarkt in Lanaken: “Niet langer in Maastricht winkelen”
Supermarkten vrezen kaalslag door onhoudbare combinatie
Prijzen in de supermarkt blijven relatief laag, maar daar betaal je wel aan mee: een inkijkje in de trukendoos