Klant betrapt maaltijdbezorger die haar eten opeet: “Ik ga klacht indienen!”
Een Amerikaanse vrouw en een maaltijdbezorger hebben ruzie gekregen nadat de klant haar eten niet bezorgd kreeg. De koerier vond haar huis niet, waarna hij besloot om zelf de sushi op te eten, maar dan passeerde de vrouw toevallig. “Ik wil al mijn eten terug”, klonk het boos.
De vrouw beweerde dat ze hem meermaals had proberen bereiken. De Doordash-bezorger beweerde op zijn beurt dat hij dat niet gezien had. De vrouw besloot klacht in te dienen, maar of ze haar gelijk zal krijgen is maar de vraag. Doordash kan beslissen dat bezorgers het eten zelf mogen houden als ze het adres niet kunnen vinden. Het is niet duidelijk of dit hier het geval was.
()
bekijk ook
Maaltijdbezorger probeert op sluwe wijze bestelling te stelen, maar bewakingscamera betrapt hem
Maaltijdbezorger levert voedselpakket af, maar vergeet cruciaal detail
(tica)
Hoofdpunten
Zelfs op drie uur rijden van het epicentrum van aardbeving is de ellende enorm: “Mijn moeder, mijn broer, zijn kinderen, ik ben ze allemaal kwijt”
Waarom er geen week passeert zonder Coca- Cola in reclame: “Ze doen dit niet zomaar”
Pak frieten is fors duurder en daar hebben ook de frituristen het moeilijk mee: “Maar één valabel alternatief voor prijsstijging”
Riadh Bahri getuigt over haatreacties op zijn outfit tijdens de Ensors: “Tom Waes wilde er een statement over maken”
OPGELIJST. Union bijna rode lantaarn op vlak van inkomsten, KRC Genk en Club Brugge mogen zich écht rijk noemen