“Dit heb je echt niet nodig”: steeds meer de-influencers op TikTok, maar werkt het?
© Shutterstock
“Deze mascara geeft je vollere wimpers dan ooit tevoren.” “Dankzij dit product maak je je badkamer in tien minuten schoon.” “Deze top draagt iedereen op Fashion Week.” Eerlijk, één keer scrollen door TikTok volstaat om zelfs de meest overtuigde minimalist koopdrang of op z’n minst FOMO te bezorgen. De de-influencing trend probeert tegenwicht te bieden, maar slaagt dat opzet ook echt?
Camille Van Puymbroeck
Drie influencers moeten 400.000 euro achterstallige belastingen betalen en de fiscus aast op meer: “Zeker bij de kleinere is er op dit moment paniek”
Snapchats chatbot is een dubieuze kindervriend: “De ontwikkelaars weten zelf niet hoe dit kan uitdraaien”
Fiscus ziet ‘onwetendheid’ niet langer door de vingers: drie influencers moeten liefst 400.000 euro extra betalen